Propagačních předmětů existuje široká škála. Jak si vybrat z této nabídky nejlepší zboží? Na které aspekty se vyplatí klást důraz?
Dbejte na relevanci a kvalitu
Klíč k výběru nejlepších propagačních produktů spočívá především ve zohlednění odvětví, konkrétních specifik dané společnosti a také na zamýšleném příjemci. Jakýkoli subjekt by se jednoduše i tento marketingový kanál měl pokusit sladit se svou strategií, značkou a obchodním přístupem.
Tato počáteční úvaha je skutečně stěžejní. Propagační předměty se totiž do mysli svého příjemce zapisují výrazně. A tento vjem zůstává ještě dlouho poté, co spotřebitel takovouto pozornost obdrží. Vůbec nejlépe jsou na tom pak z tohoto pohledu oděvy. Nejdelší životnost vykazují hlavně ty svrchní, jako jsou bundy, pláštěnky a větrovky.
Obecně platí, že nejvíce si spotřebitelé cení takových produktů, které jsou pro ně užitečné. Mimo to musí být i dostatečně odolné, aby se svým majitelem vydržely po adekvátně dlouhou dobu a zvládly každodenní používání. Dbejte na to, že kvalita udělá dojem.
Propagační předměty musí souznít s firmou i jejím rozpočtem
Reklamní předmět by také měl být z pohledu činnosti vaší firmy relevantní. Jedná-li se tak například o restauraci, měla by si zvolit v rámci své propagace hrnky nebo tácky. Obchod s módou zase nejspíše sahá například po tričkách či čepicích.
Díky tomu dochází k posílení vaší značky a v myslích uživatelů se tvoří pozitivní asociace. Aby se tento vjem posílil i dále, měl by takový prvek skýtat dostatek prostoru k tomu, aby ho bylo možno opatřit logem, webovou stránkou nebo jinými důležitými informacemi.
Velmi podstatná je nákladová efektivita. U propagačních předmětů rozdávaných zdarma zkrátka nelze očekávat rentabilitu v přímém slova smyslu. Jejich výroba proto rozhodně nesmí z ekonomického hlediska být příliš náročná.
To lze zajistit tak, že si porovnáte dostupné nabídky od různých výrobců na trhu. A také budete uvažovat ekonomicky, mnoho dodavatelů je totiž ochotno snížit ceny u objednávek od určitého počtu kusů. S UniMark se zaručeně na vhodném řešení zvládnete domluvit.